onsdag 13 april 2011

Liselotte Watkins reseguide


























Foto: Formelle Design

Åh vad jag är glad! Jag ska få åka på semester
till fina Italien! Och något som absolut inte gör
saken sämre är att min stora favoritillustratör -
Liselotte Watkins har gjort en reseguide i Elles
aprilnummer för området vi ska åka till,
nämligen Ligurien.
Tänk att:
för det första få åka dit över huvudtaget och
för det andra få gå i Liselottes fotspår och
käka på restauranger och uppleva och se ställen
som hon har valt ut! Kan nog inte tänka mig nåt
trevligare just nu.
Den 20:e april bär det av...
Tack snälla syster för att du skickade urklippet
på posten till mig! /M

4 kommentarer:

  1. Trevligt med Italien! Hon är grym som illustratör, verkligen en egen stil som inte går att ta miste på. Hoppas hennes tips är sevärda! Trevlig resa vad det lider!

    SvaraRadera
  2. Åhh det låter helt underbart! Hon är verkligen duktig som illustratör. Berätta sen om tipsen var bra:) / Johanna

    SvaraRadera
  3. Jadå, det kommer rapport från Italienresan var så säkra! /Milli

    SvaraRadera
  4. Det låter ju helt toppen! :-) Härligt med Italien.

    Ha en fin helg!
    Elina

    SvaraRadera