fredag 25 november 2011

Dagens gratistips








































Foto: Formelle Design

Att finna inspiration kan man göra på olika sätt. Ett är att läsa tidningar
och det är något jag älskar, skulle kunna köpa hur många som helst.
För några veckor sedan gick vi till biblioteket för att låna lite
barnböcker och då blev jag påmind om att man kan låna tidningar
där. Det senaste numret lånas inte ut men alla de övriga. Nu är inte
biblioteket så stort där vi bor så det fanns inte jätte många olika
att välja på men nog fick jag med mig en bunt hem nog alltid. Så
lyxigt att lägga sig i sängen på kvällen och bläddra och bläddra i
alla dessa tidningar och allt helt gratis. Ett litet tips till er andra som
är tidningsnörd precis som jag.

//Johanna

4 kommentarer:

  1. Verkligen ett tips jag borde följa. Det börjar bli svårt att försvara mina inköp här... :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Den där stolen känner jag igen! Från gamla kapellet i Säter! Den var också gratis en gång i tiden. Värd en del idag tror jag! Pappas va?

    SvaraRadera
  3. På vårt "hemmabibliotek" får man inte göra det, men när vi är i Fjällbacka på sommaren så brukar jag låna mängder med magasin och plöja, det är toppen att man får!

    SvaraRadera