måndag 5 december 2011

Tävlingsdags!


























Foto: ramsign.com/

Problem att hitta på en vettig julklapp till den som har allt förutom en
snygg emaljerad skylt till sin husvägg? Misströsta ej för nu kan du
vinna just en sådan från det lilla danska företaget Ramsign som tillverkar
och säljer husnummer och namnskyltar i emalj i klassiska stil.
Varje skylt är tillverkad för hand och därmed helt unik.

Gör så här:
1. För att få en lott i tävlingen lämnar du en kommentar här på bloggen om
varför du vill vinna och skriver din mailadress så att vi kan nå dig om du
vinner. 

2. Du får en extra lott om du länkar till tävlingen på din egen blogg.
3. Du får ännu en extra lott om du gillar Formelle Design på Facebook!
Klicka på FB-bilden här till höger >>

Vinnaren får välja fritt mellan Ramsigns husnummerskyltar (ej namnskyltar
eller adressplaketter) med 1-5 siffror och valfri design. Vinnanren blir
kontaktad av Ramsign som tar reda på vilken skylt som önskas och
sedan levereras skylten fraktfritt till vinnaren.

Tävlingen avslutas måndag  12 dec, så skynda på!
Lycka till!
//Milli & Johanna

10 kommentarer:

  1. En sådan skulle jag supergärna vinna! Jag är gärna med på tre st lotter. Kram/Marthina

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna! varför?.. supersnyggt att ha som inredningsdetalj inomhus och inte bara på husväggen :)
    Även jag kör stenhårt in på 3 lotter!

    palmcamilla@live.se

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt med tävling, jag vill gärna vara med i utlottningen av en fin skylt. På morgondagens inlägg på "pappersprassel & plåt" så framgår det lite bättre varför jag vill vinna, då kommer jag ha ett inlägg om vår mysiga innergård som har en äldre stil, skulle passa så bra med en skylt där eller en till mor och far.

    Jag länkar direkt till min blogg och gillar Er på facebook gör jag redan :) Det blir tre lotter på mig :)

    Kram Rani

    SvaraRadera
  4. Jaaa, det vill jag vinna. Precis vad jag behövde.
    Min mamma och pappa har allt. Och allt annat de får läggs i en låda eller glöms bort på annat sätt. Men en snygg skylt till husväggen har de minsann inte och jag ska personligen se till att den kommer på plats om jag vinner :)
    För säkerhets skull tar jag två lotter och länkar också....
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med och jag tar 3 lotter!
    Så fina skyltar....har en speciell favorit minsann!
    Varför jag ska vinna?
    En skylt är ALLTID pricken över i:et, jag själv som jobbar mkt med loggor och annat grafiskt precis som du, vet hur viktigt det är att synas!
    Jag ska vinna för att inte försvinna!

    Ha en fin dag, nu ska jag hålla tummarna minsann! :D

    SvaraRadera
  6. 1 lott tar jag, som inte vare sig blogg eller facebook har ;)

    Skulle verkligen passa vårt 20-tals hus, i stället för den 70-tals variant vi har i dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Spännande med tävling och jag vill ha 3 lotter :D!

    Undrar vilket nummer jag ska välja om jag vinner ;)!

    annelieochtommysandberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag behöver en skylt så jag hittar hem!

    SvaraRadera
  9. Två lotter för mig! Självklart gillar jag er på FB ;)

    Jag bor i ett hus som är över 100 år gammalt så ett par siffror som matchar mitt fina lilla hus vore riktigt najs :)


    anneli.blom@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Två lotter till mig, tack - har länge gillat er på fb :-) Vår gamla 20'tals villa saknar ett husnummer så folk kan hitta oss - och designet på disse siffror hade passat perfekt till huset! (Och från danske Ramsign dessutom - passar perfekt, perfekt till lilla danska mig :-))
    Trevlig vecka!!

    SvaraRadera