tisdag 13 mars 2012

Istället för diamanter










































Foto: Milli Lembke/Formelle Design

Silversmideskursen är i full gång och det är alltid kul när man får ta hem
några nya egenskapade alster. Just nu är jag inne på örhängen. Jag har
länge gått omkring med samma gamla små diamanter i öronen och
kännt mig nöjd med det, men det är ju faktiskt kul att kunna variera
sin look även på örsnibbarna. Mina senaste örhängen är kanske inget
man har till vardags, men de syns och piggar upp.

The silversmithing course is in full swing and it is always fun when you
get to
take home some new self-created works. Right now I am on earrings.

I have been wearing the same old small diamonds in the ears and
I felt happy with it, but it's actually fun to be able to vary
the look even on the earlobes. My latest earrings are perhaps nothing you wear

everyday, but they do cheer up.

//Milli

4 kommentarer:

  1. Wow, riktigt snygga! Jag letade som en galning efter örhänge till mitt bröllop som var lite tuffa och inte så glansiga. Det var inte så lätt att hitta kan jag lova. Hittade till slut ett par i Berlin. :) /Nellie

    SvaraRadera
  2. Grymt snygga! Och att du har gjort som själv gör dom ytterligare lite snyggare.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha. Nu kändes de ännu lite snyggare tack vare era fina kommentarer. Trevlig helg på er!

    SvaraRadera