fredag 30 mars 2012

Typografiskt kaffe










































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Jag gillar typografi och att leka med bokstäver så dessa som man
själv kan sätta ihop och skapa egna ord passar mig perfekt.
En vägg i köket kändes lite tom så där fick det bli en önskan om kaffe.
Enkelt och kul!

I like typography and playing with letters, fits me well with letters that you youself
can put together and create your own words. A wall in the kitchen was a bit empty
so there had to be a desire for coffee.
Easy and fun!

/Johanna


4 kommentarer:

  1. Ha ha, det där skulle passa mycket bra hemma hos mig :-)

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt- så det är lätt, då måste jag prova...Kram

    SvaraRadera
  3. Hej på er...snyggt, bokstäver som ni kanske kan sälja....vi kommer med en liten beställning till snart..det är så många som gillar den med håret och chokladen, helt slut. Vi hör av oss.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  4. Kul att ni gillar det, måste nog förtydliga att jag inte gjort bokstäverna själv utan köpt färdiga som man kan kombinera ihop själv. Mycket fint och roligt. Finns bl.a på mokkasin.com.
    Helena: Vad roligt att dom säljer så bra, ni är så välkomna med beställning :)

    SvaraRadera