söndag 8 april 2012

Alternativt påskägg








































Foto: Milli Lembke/Formelle Design

Har ni som jag knaprat i er lite för mycket påskgodis redan?  Ett lite nyttigare
påskpresenttips från påskharen är att skippa godisäggen och ge bort
något enkelt men använbart som en kryddört. Den är snygg hela våren och
sommaren i en kruka på altanen, god i maten, men lämnar inga synbara spår
runt baddräktsmidjan.

Have you, as I nibbled a bit too much easter candy already? little healthier
Easter gift idea from the Easter Bunny is to skip the candy eggs and give away
something simple but useful as herbs. It looks good throughout the spring and
summer in a pot on the patio, it tastes good in the food, but it leaves no visible trace
around the waistline.



//Milli

3 kommentarer:

  1. Jättefint arrangerad dessutom! Snyggt!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. En sån fin present hade jag gärna tagit emot. Jag fick fina vårblommor till bordet av mina föräldrar. Det är sånt som jag uppskattar.
    Kram

    SvaraRadera