måndag 9 april 2012

Lastpall blev solsäng



















Foto: Milli Lembke/Formelle Design

På Pinterest hittade jag en bild på ett enkelt DIY-projekt som jag
nu helt enkelt inte kunde motstå. Jag efterlyste en traditionell lastpall
på FB och fick napp direkt. Jag köpte fyra hjul som jag skruvade fast,
ett i varje hörn och slutligen sydde jag en dyna i lastpallsmått - och så
hade jag fått en typ av mobil bänk/solsäng till trädgården.


At Pinterest, I found a picture of a simple DIY project that I
simply could not resist. I called for a traditional pallet at
FB and got to talk directly. I bought four wheels which I put onein each corner, and finally I made a cushion in pallet dimensions
-
and so I had a type of mobile bench / sunbed for the garden.

//Milli

















4 kommentarer:

  1. Herre jösses så fina bilder. Så himla väldigt fint.

    SvaraRadera
  2. Men gud vad läckert! Nåt sånt kanske jag skulle göra i sommar också... Visade bilder på vår altan idag men sen har vi ett soldäck i marknivå som behöver lite tuffa solstolar. Tack för tipset!!!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Det ser underbart ut, tänk att ligga där en lagom varm sommardag. Åhhh, vad jag längtar efter sommarvärme! Kram /Nellie

    SvaraRadera