söndag 6 maj 2012

Eftertraktad utebok























Foto: Milli Lembke/Formelle Design

Jag fick låna en väldigt fin bok av min kollega som håller på att bygga hus
just nu. Boken heter "Ute blir inne - inspiration för din utemiljö", och jag
måste hålla med om att den verkligen var sprängfylld med inspiration.
Min kollega är så inne på den här boken att jag absolut bara fick låna
den över helgen, - sen måste hon få titta i den igen. Så imorgon blir det
till att lämna tillbaka denna drömbok för utelivet. Boken är skriven
av Anna Braun, Karin Stranddqvist Klein och Anders Roos.

I borrowed a very fine book by my colleague who is building a house
right now. The book is called "Outside gets inside - inspiration for youroutdoor environment," and I have to admit that it really was chock full
of
 inspiration. My colleague is so engrossed in this book that I only
was allowed t
o borrow it over the weekend - then she must get a lookat it again. So tomorrow I will have to give back this dream book foroutdoor life. The book is written by Anna Braun, Karin Stranddqvist Klei and Anders Roos.

2 kommentarer:

  1. Samma bok som jag också grottat ner mig i :)

    SvaraRadera
  2. Jag har klickat hem den nu! Ser jättefin och inspirerande ut :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera