fredag 25 maj 2012

Pastelligt kalas för mitt lilla hjärta



Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Bättre sent än aldrig brukar man säga och det passar in nu när jag visar lite bilder från 
barnkalaset vi hade för snart en månad sen. Det gick i pastelliga toner och med 
återkommande temat hjärtan. Just barnkalas är så otroligt skojigt, då får man verkligen 
tänka lekfullt och i färg. Jag som annars mest jobbar i färglösa toner tycker verkligen 
det är en utmaning, men en rolig sådan.  
Hoppas ni njuter av sommarvärmen lika mycket som jag och att ni får en skön helg!

Better late than never, they say, and it fits in now when I show some pictures from the children's party
we had for almost a month ago. It went in pastel tones and was good for the stomach and nice to the eye.
Children's parties are so incredibly funny, then you can really think playful and in color.
Hope you enjoy the summer heat as much as me and you'll have a great weekend!

//Johanna


3 kommentarer:

  1. Å vilka härliga toner!
    Jag önskar dig en härlig helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Lika fint som vanligt! Och ser väldigt gott ut dessutom!
    Önskar dig en fin helg!

    Kram Linda R

    SvaraRadera
  3. Det var många år sen man fick fixa till rosa barnkalas. När jag ser dina fina bilder kommer minnena tillbaka. En härlig tid!
    Ha en skön söndag! Anita

    SvaraRadera