tisdag 19 mars 2013

Struktur på skrivbordet och i livet


 
 
 
Foto: Milli lembke/Formelle Design
 
Det är mycket som händer och det är minst sagt rörigt både på skrivbordet och i min hjärna. Jag sitter här och längtar efter lite struktur - en fin kalender som jag faktiskt fyller i, prydliga anteckningar skrivna med en skön och snygg penna och pärmar och fina lådor som jag kan samla all min rörighet i. Tror ni inte att livet skulle kännas lite mer strukturerat då och att det i så fall skulle smitta av sig på hjärnan?
 
There is a lot going on and it is messy on my desk and in my brain. I sit here and wait for a little structure - a nice calendar that I actually fill in, neatly written notes with a comfortable and stylish pen and binders and fine boxes that I can gather all my clutter in. Do you not think life would be a little more structured then and it would also rub off on the brain?

//Milli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar