söndag 26 maj 2013

En riktigt härlig morsdag









































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Det är för härligt att vakna på morgonen och det första man ser är sin 
lilla prinsessa iklädd rosa kaninöron. Firades på morsdag med en jätte 
fin teckning på mig åkandes rullskridskor (vilket jag aldrig gör i verkligheten, 
men fin var den) och ett paket innehållandes en parfym som jag länge 
önskat mig. En riktigt mysig dag med familjen följde sen och en skön 
kväll full av träning. Så nu tänker jag lycklig, glad och trött slänga mig i 
soffan efter en kanondag och ladda för en lika bra vecka.

Veckans bidrag till söndagsbilden på Fabriken.

It is wonderful to wake up in the morning and the first thing I see is my 
little princess dressed in pink bunny ears. I celebrated Mother’s Day with 
getting a really nice drawing of me occupant roller skates (which I never 
do in real life, but it was a really nice drawing) and a package containing 
a perfume that I have long wished for. A really nice day with the family 
followed later and a nice evening full of training. Now I am happy and tired 
and going to put me on the couch after a great day and recharge for an 
equally good week.

//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar